KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 22 January 2016

Cerita Pasal 2 Line

Bulan 11 ari tu aku dok tunggu-tunggu naper dia tak datang... Aku cukup takut kalau dia tak datang... al maklum ajer ler... memang tiap-tiap bulan dia datang jengok aku.. tepat pada masanya.

Aku tunggu dah seminggu... pas tu tunggu lagi.. 2-3 hari... ish.. tak boleh jadi... alih-alih aku pergi farmasi... beli pregnancy test.. Hmmm.. patut ler tak datang.... ada penghuni baru rupanya.. hehehehe

2 line

Hahahah... aku gelak sendiri... sebelum aku bagitau Mr Chinta yang aku.... MENGANDUNG... Alahai.. ngandung ke aku.. 

Alhamdulillah... aku terima dengan hati terbuka.... syukur.. aku masih dipilih untuk dipertanggungjawabkan memikul amanah Allah ni. Semoga semuanya selamat. 

Owh ye.. jarak antara ShahFiq ngan bby baru nanti adalah 8 tahun 6 bulan... ha kau... cuba bayangkan.. betapa lamanya aku tak beranak... macam baru pulak rasanya. Haiqal paling teruja bila tau dia nak dapat adik kecik... heheheh dia memang suka budak.

Kalau pasal jantina... aku memang malas nak mengharap apa-apa. asal sihat sudah... kalau letakkan harapan tinggi sangat...kalau berlaku sebaliknya.. takut putus harapan. ahaks...

Sapa2 minat baca ebook pasal ibubapa cemerlang ke... cara ajar anak-anak membaca leh klik kat link kat atas ngan sebelah entry ni. Macam-macam tips menarik dalam ebook tu. OK bye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...