KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 25 August 2015

REFLEKSOLOGI

Minggu lepas aku gie mengurut tapak kaki. Urut kat Nuri Reflexology Putra Perdana. Saja-saja nak cuba urutan refleksologi ni.

Tukang urut ialah OKU dari segi penglihatan. Ada lelaki ada pompuan. Ada kala sakit..masa urut tu.. ada kala sedap...  biasa ler nama pun berurut.

Tukang urut

Bayang-bayang

Si ShahFiq yang teman aku. ShahFiq tu bayang-bayang aku... ke mana aku pegi dia ada.  Tapi lepas dia ikut aku gie urut kaki tu... balik umah kalau suruh dia urut.. menjadi.. sebab dia nengok cara orang tu urut. Untung lar...

Bilik Urut Badan

Dia urut dari tapak kaki sampai betis. Kira sedap ler jugak. Kalau ada masa dan yang penting RM aku pegi lagi kot. Nak try urut badan lak. Badan aku banyak angin.. sebab tu aku suka mencuba bab..bab mengurut ni. Padahal kat opis aku pun ada gak orang mengurut.

Aku


Oklah.. sampai sini je aku berceloteh.. kalau yang nak mencuba.. pegi lah... rasa sendiri.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...