KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 1 June 2015

12 Tahun Usianya Sudah

Semalam... 31 Mei 2015... bererti dah 12 tahun aku hidup bersama dia... Sebagai suami isteri. Tahniah pada kami.. sebab berjaya mengekalkan gelaran masing2.


Tahun ni tak de gie mana2.. sambut kat rumah ajer... makan, minum, tidur... kekekeke... yang penting kami tetap menghargai hari tersebut... krikk!krikk!!

Semakin bertambah usia perkahwinan aku dan dia.... semakin banyak kami mengerti erti kehidupan.. semakin bertambah usia perkahwinan kami... semakin penuh kebahagiaan didalam raga yang kami ada. Kepada TUHAN Yang Maha Esa... terima kasih atas kebahagiaan yang ENGKAU kurniakan. 


Kepada Mr.Chinta... kerima kasih kerana terus menyayangi aku.... menerima aku seadanya... memahami kerenah aku.... semoga kita sama2 bergandingan hingga ke Syurga diiringi zuriat dan keturunan kita. Amin..







1 comment:

  1. zalilawatisaidin.blogspot.com follow my blog. will follow back..lets be friends!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...