KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 13 October 2014

Hari Jadi Aku

Aduh... lama betul tak update..dulu kekonon janji..kalau free nak update blog... Aku semakin tua..semakin ketandusan idea untuk meluahkan menjadi sebuah karya.. heheheheh karya le sangat. 

28 September baru ni ari jadi aku... yang ke berapa... yang ke 34 tahun... hahahah aku antara manusia yang tak segan dengan pertambahan usia.. malah aku bangga.. seiring usia aku... aku ada anak-anak yang semakin matang.

Ari jadi aku ari tu.. tak de pegi mana-mana pun... Aku raikan kat rumah jerk... Beli kek sebijik... makan kami 5 beranak. Riuh rendah walau cuma berlima sahaja...

Kami lepak kat family area.. Karaoke beb... karaoke....heheheh aku suruh anak-anak aku nyanyikan lagi sempena hari jadi aku.... Masing-masing nyanyi... ada yang malu-malu..ada yang bersungguh... ada yang nyanyi bunyi cam azan... hahaha

 Along 

Malu-malu pulak dia ni.... kata nak sampaikan lagu...alih-alih tak bunyi langsung... Sekejap pilih lagu itu..sekejap pilih lagu ini... tapi tak habis nyanyi... apa yang dia segan ntah...


 Angah

Ha yang ni tak tau malu langsung... Macam-macam gaya dia nyanyi.... Lancar ajer dia ikut lirik lagu tu.. bersemangat. Sepanjang tu dia banyak nyanyi lagu... tak de malu-malu macam Along... Buat abah dia bersemangat nak bawak gie family karaoke kat GIANT Kelana Jaya..hahahaha

Adik

Ha budak ni beriya-iya suruh aku beli set karaoke ari tu.... dari awal suruh dia menyanyi... tak bunyi langsung... yang bunyi azan... aduh.... apa ni dik... kata nak nyanyi untuk ibu.... Malu-malu jugak dia ni...

Family Area

Lepak kat family area jerk.. kalau lepak kat ruang tamu... mesti bersepah umah aku.... Dah le masing-masing malas nak mengemas.... harap aku jer yang mengemas... tapi tak pe... ari tu ari jadi aku... tak le marah-marah... kekekeke 

Kek Hari Jadi

Mr Chinta belikan kek coklat untuk aku sambut hari jadi aku... Beli yang kecik jerk sebab kalau beli beso tak habis... Yang kecik cenggini pun susah nak habis.... Harap aku yang menghabiskan... macamana nak kurus daaa....

Duet

Mr Chinta berduet dengan Angah... Angah bersemangat betul dia.... Tak hirau dia orang gelakkan dia ker... dia nyanyi ajer... sesuai betul masuk pusat karaoke... orang yang nak berkaraoke tak le malu-malu... heheheh

Sempat lagi rampas microfon dari Along

Alhamdulillah... berkesempatan lagi aku untuk terus menikmati kebahagiaan kurniaan Illahi... Semoga kami sekeluarga terus bersatu untuk mencapai kejayaan dunia dan akhirat. Amin...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...