KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 6 August 2014

Operasi Lipat Kain

Sabtu lepas balik raya ari tu...aku buat operasi besar-besaran lipat kain. Aku kerah anak bujang lipat kain yang dah lama tak berlipat. Berbakul-bakul. Aku biasa buat operasi besar-besaran ni setahun sekali jerk... hehehe.. Aku sememangnya malas lipas kain ni... tapi sebab ada banyak masa.. aku ajak anak-anak aku lipat sekali.

Selalu kain-kain ni aku letak kat tingkat atas... bila dah gembur ni.. aku suh anak-anak bujang angkut semua kain yang menggunung tu bawak turun... nak lipat... Macam-macam bentuk n cara lipat kain... lantak janji lipat. 



Bakul Baju Aku

Bila dah siap lipat, aku masukkan dalam bakul jerk... malas nak simpan dalam almari... nanti bergembur dalam almari tu. Aku sediakan bakul masing-masing... nanti nak cari leh gembur bakul masing-masing.

Along

Hahahah nengok tu seluar dalam ada lak kat dalam gambar ni... tak perasan lak aku... 

Angah

Macam-macam pesen

Berkubang dalam kain... bersepah-sepah kain. Sambil lipat kain..sambil nengok TV. Tapi kalau diorang ni lipat kain sambil nengok tv... lambat jalan kerjanya... kekadang buat aku menyirap jerk.... Tapi alhamdulillah... berkat kesabaran akhirnya berjaya jugak selesaikan lipat kain tu...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...