KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 14 June 2013

Semoga Umrah Atok Mabrur

Semalam aku hantar abah aku kat KLIA. Gie Mekkah. Bertolak dari umah aku pukul 1.40 tengahari. Sampai KLIA dekat pukul 2.10 petang.

Sampai sana, macam biasa ler..eh..biasa... heheheh berhentikan keter kat tepi devider tu.. turunkan beg..jalan... cari parking tempat lain.

 Turunkan barang

ShahFiq sibuk nak tolak

Mak & Abah.. Doakan mereka bahagia hingga ke hujung nyawa... amin

Sementara nak tunggu tu.. kami lepak kat tepi pintu tu. Melabuhkan punggung orang kata... Agak penuh jugak orang melayu kita kat sana.. musim umrah kot....
 
Lepak

 Pegawai Agen pelancongan menyerahkan stiker untuk bag

Lepas dah lekatkan stiker tu... pegawai tu suruh peserta umrah lepak dulu... huhuhu lepak lagi.... sementara nak tunggu pukul 3.30 petang. 

Pukul 3.30 petang taklimat dan penerangan oleh agen pelancongan mengenai apa yang patut lah... hehehhee aku tak dengar pun... sebab aku banyak lepak jerk sambik sok sek sok sek kat tepi tu.

Lepak kat sini jerk

Lepak jugak 

Taklimat 

Gambar ngan geng

Ramai gak warga emas yang gie.. Ada geng le abah aku

Kami bergambar sebelum abah bertolak

Tu Abah aku

Semoga perjalanan beliau selamat menuju destinasi dan semoga diberi ketenangan melakukan ibadah dan mendapat umrah yang mabrur... Nanti 24hb dia balik Malaysia... Semoga selamat tiba ke pangkuan kami semula... In Syaa Allah...

Alolololo syayang....

Cucu atok yang mengeluarkan air mata kesedihan... atuk pegi 2 minggu je lah.... nanti dia balik apiq ajak atuk jenjalan yek... syayang dia nie..... heheheh bayang2 bapak aku ni.









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...