KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 16 November 2012

Tahniah ... Achik....

10.11.12 ari tu adik Mr. Chinta kawen... eh bukan... tunang.... adik ipar aku le tu.... tema kelabu... sib baik aku ade baju kelabu... Kami anak beranak balik pukul 4 pagi... sampai sana pagi jugak...hehehehe

Sebelum tengahari macam2 jugak sempat buat... yang aku sempat amik gambar.. gambar mak mertua aku buat pulut kuning... 

Heheheh berapa kali aku kene halau sebab nak curik ambik gambar dia...hahahaha... tak kira nak jugak amik gambar mak buat pulut.. kekekekek... ni bukan anak menantu tapi anak hantu.... hahahah gelak besar.


Pulut Kuning

Anak2 aku pun pakai kelabu gak

ShahFiq Sayang

 Tepak Sirih

Hantaran 

 Yoep

Ni masa tengah tunggu rombongan meminang datang... dalam pukul 3 lebih baru sampai..katanye sangkut kat Sekincan. Yang baju kunin tu Abang Ipar aku.. 

Mr. Chinta ngan Abang Ipar dia

Yang Ni Cinderella..kekekeke

Cup Kek Coklat tu aku buat..kekekek interframe

Pilih-Pilih

Bila dah pukul 3 lebih tu rombongan meminang pun sampai... ha... cepat... pengantin dah kebasahan... eh pengantin...boleh lah....pengantin....

Haiqal ngan Achik

Pihak Keluarga Lelaki


 Cincin Disarung Ke Jari Manis.. 

Itu tandanya dia telah berpunya. Dah jadi tunangan orang dah dia... darah manis tu... jaga-jaga hek... orang tua2 kata banyak dugaan dalam tempoh bertunang. Kena banyak bersabar...

Bakal Mak Mertua ...Pergh... Mak Mertua senyum jerk....

Senyum Tak Perlu kata Apa-Apa

Ngan Mertua Aku

Kek Tunang Iedan Dan Shiela.. heheheh double Dan

Apa-apa aku doakan kalian sentiasa berbahagia... dalam tempoh bertunang ni jaga tatatertib kita sebagai insan berbangsa Melayu... jaga maruah diri sekaligus maruah ibubapa kita....

Pelajari ilmu rumahtangga supaya hidup sentiasa berlandaskan kebenaran... tanamkan sifat jujur antara satu sama yang lain.... sayang menyayangi dan sentiasa saling menghormati... kerana kerukunan rumahtangga akan sentiasa terpelihara dengan adanya sifat yang baik mengiringinya.

Sekian Mak Jemah berceramah...heheheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...