KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 2 November 2012

Raya Haji 2012

Dah seminggu raya berlalu..aku lak baru nak update blog cerita pasal raya..Raya baru ni jatuh hari Jumaat..kiranye 2 khutbah raya haji tahun ni hek....

Bagus..bukan senang nak dengar 2 khutbah dalam 1 hari Jumaat yang mulia. Tahun ni raya kat Sungai Way gak...

Tahun ni raya meriah.. semua adik-beradik aku ada... dah kira kalah raya puasa ari tu.... Riuh rendah ngan suara bebudak. Makan macam biase ler.. ada ketupat.. rendang..kurmak ayam...kari..lodeh..kuah kacang.. sambal sutun pun ada.

Kali ni aku tak snap gambar makanan 1per 1. Malas. Lagi pun aku dah semakin malas nak update blog sebenarnya... 

Bacaan Doa Hari Raya

Sabar menunggu makanan

 ShahFiq Sayang

Lepas makan-makan tu ada lak buat potong kek sempena hari jadi anak beranak dalam family besar aku ni... Dari Atuk... sampai ke cucu.... 

Cheese Cake SR

 Bacaan Doa oleh Abah aku

Sebelum potong kek kita baca doa selamat dulu... semoga keberkatan sentiasa mengiringi perjalanan family kita. 

Nengok tu cucu-cucu atuk berkerumun menghadap kek... tak nye heran atuk tengah baca doa.. tak de di tadah2 tangan... nak kene babap ni...hehehehe biasa ler bebudak... xcited nengok kek yang ceria..

Potong Kek

Lepas potong kita ngap ler...heheheh .. sedap kek tu..ada cheese..mashmallow....yum!yum!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...