KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 14 November 2012

Hari Jalinan Mesra SKTPP2

Hujung persekolahan ari tu sekolah Along n Haiqal ada buat hari terbuka. Mak bapak datang amik report card. Aku cuti ari tu.. Mr Chinta pun cuti gak. Sama2 kami leh dengar apa masalah kat sekolah...

Haiqal

Along tengah susun kertas kerja sepanjang tahun 2012

Cikgu kelas Along

Masa jumpa cikgu2 derang ni... ada gak cerita yang best... ada gak cerita yang tak best.. cam suka main kat kelas... kekadang leka time cikgu mengajar.. Macam Haiqal cikgu dia kata... kalau bergurau mesti kasar...

Kekekek memang aku akui.. kalau Haiqal bergurau memang kasar. Kalau tak puas ati main tangan jerk.. heheheh... tu sebab kawan2 dia memang jenis kasar cam dia gak... Tapi cikgu kata kalau masa belajar.. dia tak faham... soalan bertubi2 dia tanye cikgu. Jangan tak caya Ketua Kelas tau Haiqal tu... heheheh.

Along lak tak de apa sangat. Cuma kalau dia dah jemu masa dalam kelas.. mula ajak kengkawan berborak... kira sama le cam aku dulu... kalau mata dah ngantuk mula cari hal.... Apapun kira ok ler prestasi... cuma tak naik dan turun kelas masing2.

Lagi pun aku dah warning kat diorang ber2.. kalau turun kelas..siap korang... heheheh sib baik tak drop... kalau tak jumpa ajer habuannya....kui!kui!kui!...

Suasana dewan terbuka. ShahFiq sentiasa ada berkicau kat situ

Abah yang sentiasa menyokong anak2

Kepada anak2 aku... semoga kalian teguh pendirian mengejar ilmu kerana dengan ilmu kita mampu mencorak masa depan kita yang cemerlang....




2 comments:

  1. dah besar anak... :)next year standard 3 dah dia ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah... kejap jerk anak2 membesar... kita pun semakin tua...heheheh

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...