KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 20 September 2012

Makan-Makan Last Raya (Part 1)

Ari minggu baru ni sempena last raya adik-beradik Mr. Chinta aku datang umah aku...meriah woo... macam open house lak...kekekekke... 

Sabtu petang tu abang dia datang... aku panggangkan ayam untuk makan malam.... buat asam pedas... goreng sayur.... tu jerk....

Tu perut abang ipar aku

Dia sampai-sampai terus capai kipas nak bakar ayam... woit...meh minum dulu... apsal terus sambar ayam tu... dah lapar ke yeop....

Mr.Chinta ngan Yeop (abaikan gambar seksi tu...kekekek)


Ha...kau.... malam tu atas permintaan abang ipar aku.. kami berkelah kat luar umah... tempat BBQ.... gasak ler... janji bahagia .....miahahahah

Eh best jugak makan kat luar umah ni...kekekkeke tapi aku memang tak pernah makan kat luar cenggini... kalau kat beranda adalah..... 

Berpeluh2  Yeop membakar ayam

Hero-heroku

Anak2 aku pun syok gak makan kat luar.... nengok tu siap kuarkan periuk bagai...kekekekek... makan tak menoleh langsung aku tengah ambik gambar derang ber3 tu...




Esoknye pulak petang baru adik-beradik Mr.Chinta datang... aku sambung  entry lain lah citer pasal siang lak.... hek... nanti panjang ke bawah pulang korang nak scroll....

Sambung kat sini..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...