KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 17 September 2012

Bangun Matahari Dah Tinggi


Sebenarnye tak de apa pun nak cerita.. Saje je aku nengok anak-anak aku lintang pukang tidow ari tu.. Ari minggu ari tu lah anak-anak aku syok main PS kat tingkat bawah umah...last2 tertidur 3 beradik tu.. 


Masa tengah main tu aku suh diaorang bentang tilam buruk nipis derang tu... dah usang tilam tu... saje jerk aku simpan... kalau2 aku jadi terbaik hati aku bagi le derang tidow depan TV tu.. itu pun hujung minggu.. Hari sekolah tak boleh....

Sambil main game..lepak-lepak kat depan TV.... terus tidow.... bila siang aku turun... masing-masing adik beradik lintang-pukang....cenggini...kekekekek





Along

Haiqal

ShahFiq

Nengok dah pukul 8.30 pagi.. tapi masing-masing tengah syok berdengkur


Dah..dah.... bangun semua....dah tinggi matahari kat luar tu.... bangun.....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...