KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 29 August 2012

Raya Aidilfitri 2012

Salam Aidilfitri.... Malas nak update blog sebab mood raya masih kuat lagi. Macam biasa aku raya pertama raya kat Sg Way...

Malam raya kat Sungai Way biasanya ada takbir... orang masjid datang dari rumah ke rumah bertakbir raya.. 

 Takbir 

Kat Luar Rumah

 Nak Gie Sembahyang Raya

Menu tahun ni sama cam tahun2 sebelumnya...Ketupat...wajib ada ketupat... Lauk dia rendang...kurmak ayam..kuah lodeh...kuah kacang ngan sambal sotong...

 Ketupat

Tahun ni tak de kari daging... selalu ade jerk... aku mood malas nak masak kari... daging tak berpotong pun ye jugak..

Abah tersayang...tengah baca doa Hari Raya... Dia tengah sebak bila sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah Atuk aku.


Mr Chinta

Anak-anak aku

Aku dan ShahFiq

Kami

Apsal aku nengok muka laki aku cam kesian jerk...kekekeke

Petang-petang raya pertama tu aku balik Perak lak... tahun ni balik awal sebab Mr Chinta nak gie umah pak sedara dia kat Lumut raya ke-2 tu.... lenkali aku upload gambar kat Perak lak....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...