KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 24 July 2012

ShahFiq Layan Wali Band

Ari Jumaat ari tu aku cuti.. so duduk umah ngan ShahFiq. Sambil aku kemas2 apa yang patut kat umah tu...tetiba aku nengok si ShahFiq terpusing sana...terpusing sini...

Bila aku dekat ngan dia, rupa2nye dia dok melayan lagu Wali Band-Ya Allah... siap cari year phone lagi. Mana dia jumpa aku pun tak tau.


Dengan tak berbajunye... dengan botolnye...dengan rabbitnye

Buat tak tau jerk aku tengah amik gambar dia.


Sebelum ni dia asyik suruh abah dia bukakkan lagu ni pakai tipon. Hmmm pendek kata tipon abah dia memang kat tangan dia ajerk. Semata nak dengar lagu ni.

So Mr Cinta pun masukkan dalam play station. Bila dia dah tau bukak sendiri pakai benda alah tu.. memanjang jerk lagu ni berulang-ulang. 



Memang si ShahFiq ni minat lagu2 berunsur islamik..heheheh dia kan duduk ngan atuk dia... Nazir Masjid... lagu cenggini terpahat kat sanubari dia...ceewah.... Kalau duduk ngan ibu mesti dia selalu layan lagu jiwang...hik!hik!hik!...

 Macam-macam stail

Ni dah habis boring le ni... sementara nak tunggu Along ngan Abang Ngah dia balik sekolah..layan jerk le lagu... Nanti malam nak gie semayang Tarawikh pulak...

Kami nak Sembahyang Tarawikh


Kesempatan ini aku ucapkan Salam Ramadhan untuk semua pembaca blog aku. Terima kasih kerana beri sokongan untuk terus aku membebel di alam siber ini.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...