KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 10 July 2012

Selamat Hari Jadi Shah Haiqal - 7 Tahun

Hari ni genap 7 tahun anak aku yang ke-2. Belum lagi fikir nak buat apa untuk dia.. Kalau zaman tadika dulu boleh buat jajan bagi kat kawan2 sekolah... 

Dah sekolah rendah ni leceh lak nak buat cam tu.. harus sepanjang hari tak mau menumpu perhatian cikgu mengajar...



Di kesempatan ini aku ucapkan Selamat Hari Lahir pada Haiqal a.k.a Angah. Semoga menjadi anak yang baik..dengar kata... dan tak selalu buat ibu naik hantu...


Haiqal

Semoga keberkatan sentiasa mengiringi anak aku dunia dan akhirat. Sentiasa dipermudahkan urusan yang baik... Sayang Angah selalu....muahhhh....


4 comments:

  1. happy bday haikal...moga menjadi ank yg soleh..(^^,)v

    ReplyDelete
  2. alamak ibu bg kek dummy jer ker?bl nak bg kek betul2 ni...?anyway happy besday to adik beradik shah ni...shah haiqal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum beli lagi lah antie...antie nak sponsor ke...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...