KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 23 July 2012

Jamuan Menyambut Ramadhan

Khamis lepas opis aku buat jamuan menyambut kedatangan bulan Ramadhan yang mulia. Jamuan 'Potluck" Masing-masing yang join bawak makanan... tapi ada gak yang bawak diri... biasa le tu dah ramai-ramai mesti ada yang mengelat..ye dak...ngee....


Aku bawak telur rebus... wakakaka telur jerk... huih.... kalau tak de telur tak lengkap menu hang tau. Menu utama nasik lemak. 

Pas tu ada mihun.. roti canai.. spegetti...pulut kuning pun ada..pendek kata macam-macam ada.. Jamuan macam ni boleh mengeratkan silaturahim..nak-nak Ramadhan dah datang... supaya jangan ada yang masam-masam muka...

Kek Secret Recipe

Bos-bos yang bergaji beso sponsor duit...Bagus gak depa sponsor duit sebab duit yang big boss bagi tu boleh kami beli kek... secret recipe... dapat 2 bijik lagi...  

Terima kasih kat boss2 yang sponsor wang... sekurang-kurangnya dapat le aku makan kek walaupun aku tengah pantang makanan yang manis2 tu... tapi sempena menyambut Ramadhan ni aku makan jugak..kekekekke


Boss Tengah Berucap


Mak Pengantin

Nengok tu.. buah epal bergolek-golek... ada kek pisang... tembikai yang begitu tinggi kandungan karbohidratnye...kekekekek kantoi diet Mak Jemah.

Geng-geng

Nengok tu...kek betul2 depan aku... memang murah tol rezeki aku.... aku pun tak hingat ntah hapa ke nama kek tu.. tapi manis sih.... sedap... nikmat.....


Akhir sekali Mak Jemah tayang body... deme kata Mak Jemah dah kuruih...bukan aku yang ngaku...kekekek tapi jangan kutuk hek.. tak kurus mana pun.... lengan mengelembung lagik...kekekek.. kalau nak puji...pujilah... aku memang suka dipuji...muhheheheh..Jangan Mare....







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...