KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 18 July 2012

Haiqal Potong Kek

Ari Sabtu lepas Mr Cinta belikan kek untuk Haiqal sempene hari jadi dia 10 Julai ari tu. Bacaan doa selamat untuk Haiqal oleh atuk dia sendiri. memang tiap2 kali besday cucu dia.. abah aku yang akan bacakan doa.


ShahFiq yang selalu menempel kat Atuk dia....


Tengah meng"amin"kan doa



Makanan yang simple aje... sebab dah petang dalam pukul 4 lebih... so masing2 tengah kekenyangan. Aku belikan roti pizza... puff..jajan...kacang2 n muffin untuk penuhkan meja ajer.

Potong Kek





Senyum lebar ko hek.... hhmmmm lepas ni cuba ko buat hati ibu berbunga n ibu selalu senyum macam Abang Ngah ni boleh tak... Jangan selalu buat benda yang mendatangkan ibu marah... kekekeke

SeLaMaT hArI jAdI 

ABANG NGAH..... 



BE A GOOD BOY


2 comments:

  1. happy bday haikal..moga jd ank yg soleh...knp ibu tak request kek kat aunty...huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut tak sempat ambik...lenkali lah tempah hek

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...