KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 6 June 2012

Lepak Sungai Tekala

Ari Ahad ari tu bawak anak2 jenjalan kat Sungai Tekala... Puas mencari jugak aku Sungai tu. Signboard tak berapa lengkap aku rasa.... Puas sesat lepas ke negeri 9.. last sekali patah balik... alih-alih jumpe jugak Sungai tu...

Masa sampai tu anak2 aku dah xcited... Ye lah jarang aku bawak derang mandi sungai... selalunye laut... laut... laut... hheheheh... Boleh tahan jugak ramai orang kat situ... rimas jugak rasanye...

Pintu Masuk



Ramai orang kat bawah... aku ajak Mr Cinta naik atas lagik... maka naik tangga ler aku... pergh... semput mak noks... Bila sampai atas nengok2 pun ramai gak orang.... 

Mr Cinta ajak turun balik... eeii... geramnye aku... dah le aku termengah2 naik sampai atas.. alih2 nak turun lak.. dia kata ramai sangat... aku pun bengang masa tu... aku jawap ler... " kalau nak lengang mandi kat bilik air kat umah jerk... tak de orang" kekekeke.... ye lah... mana boleh tempat cam tu nak kosong.. tak de orang....


Dapat port celah pokok 


Shahfiq tengah syok main air




Along.. Pewaris Takhta Di Raja




Gegar lak gambar ni


 Opps.. licin... sib baik tak tergelincir...


 Lapar

Lepas puas mandi.. masing-masing dah lapar... Naik atas semuanye kecut jerk aku nengok... So aku pun bagi le derang makan nasik yang beli kat umah aku sebelum keluar.

 Gasak le korang nak makan cam mana.. janji kenyang



My Heroes

Lepas dah sejuk... kecut... Mr Cinta pun ajak balik... hmmm ye lah.. jom balik... bapak korang bukan suka tempat ramai2 orang cenggitu.... kekekekek...





5 comments:

  1. sesekali mandi reramai kan best kan.... dah pergi sana dah kami... ok tempat tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. anak2 suke jerk... cuma ari tu terlampau ramai... Saya masa kecik2 dulu mak/abah rajin singgah Hutan Lipur Lintang kat Bentong..

      Delete
  2. asslaam...

    mesti sejuk je kan air sungai tuh..segar jek,
    syioknyer..rindu plak nk mandi sungai..heee~
    anak2 pun suke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak2 mandi sampai kecut... maknye tak mandi.. takut susah nak salin baju.. huhuhu

      Delete
  3. bestnya...bilah la nk g nie...syok mandi air terjun..waaaaaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...