KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 1 June 2012

Happy 9th Anniversary

Semalam akunye Anniversary.. Siap cuti gie berjimba ngan hubby. Memang tetiap tahun pun kalau 31 Mei tak jatuh hari cuti.. maka masing2 akan amik cuti.. hmm berjimba kat KL jerk...

Malam tu aku buat kek sempena anniversary kami... simple jerk... tapi puas hati sebab dapat buat sendiri.. bukan senang nak buat sendiri. 


Walaupun tak cantik tapi puas hati sebab buat sendiri.. Excited aku tau... balik jerk keje.. tukar2 baju.. keluar balik gie kedai nak cari bahan2 kek...


Aku pilih kek red velvet untuk buat kek anniversary.. Tapikan.. sob..sob..sob... kek aku tu rasa ok... kira sedap bagi tekak aku ni... tapi topping dia tak berapa menjadi...

Dah rasa ala-ala ubat kat spital lak... Ntah mana lak silapnye.. ikut resepi internet jugak ler... Yang buat aku konfius naper kek rasa sedap topping rasa ubat..tak sedap....

Tapi tak pe lah... dapat gak aku abadikan gambar kek untuk kenangan dihari tua... kekekekek.. tahun depan cari kek lain lak...

Dikesempatan ini aku mendedikasikan ucapan ini untuk suami tercinta... selamat menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke 9 tahun... Semoga kebahagiaan sentiasa mengiringi bahtera kita...

Banyak dah angka 9 tu... sebanyak mana bertambah usia perkahwinan kita... ku harap bertambah jua lah kasih-sayang ~~Ayang~~ pada diriku... Selama 9 tahun pelbagai peristiwa suka dan duka yang telah kita lalui bersama.

Yang baik kita jadikan tauladan manakala yang buruk kita simpan menjadi lipatan sejarah... Sesungguhnya aku mengharapkan agar ikatan yang terbina atas dasar cinta ini berkekalan hingga ke syurga...

SAYANG YOU ALWAYS... Muhamad Juraimi.... Muaahss...




4 comments:

  1. Happy Anniversary...dan tahniah sbb berjaya buat red velvet...mumme nak lama betul x buat kek...alasan yg paling baik...sy x de oven...*wink wink*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih... saje cuba2 buat kek tu... jadi pun tak berapa boleh dipersembahkan kat orang ramai lagi... makan sendiri2 jerk

      Delete
  2. happy anniversary juga dari kami sekeluarga...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...