KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 30 May 2012

Steamboat Tepi Pintu

Isnin baru ni kat opis aku ni buat steamboat lagi. Kali yang ke berapa ntah... Selagi ada permintaan n ada budget maka permintaan kita penuhi...

Kali ni tak buat kat tempat biasa. Kali ni pot cantekk punye... periuk kat tengah.. masing2 duduk bersila... yang mana dah kenyang nak bangun tak larat pun ada... hehehehe


 Bersila (Pinjam gambar Pn.Shubatul Islamiah)

Gaul...gaul..gaul...

Nengok gaul ler cam ne pun.. semuanye kata sedap... Sampai tersadai masing-masing... Apapun lenkali buat lagi hek.. Seronok makan ramai2 gini... buat steamboat ni tak yak fikir nak masak2... Cuma sediakan sos.. bawak bahan2 mentah...

 Sukenye Mak Buyong...

Ada kumbang 2 ekor

Opps... dilarang menonggeng


Makan ramai-ramai ni ape je semua sedap... masak campak-campak... tawar ke.. pahit ke.. masin ker... semuanye sedap..

Bila dah kembang bau... hhmmm ramai yang menjengok... apapun Alhamdulillah.. rezeki hari tu.....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...