KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 23 April 2012

Riadah Pagi Sabtu

Aku dah janji ngan anak2 aku nak bawak depa main skateboard.. hehehe diorang dok berangan nak main kat tempat dia betul... hula.... macam dah terror... nak main kat gelanggang..  Mana lagi kalau bukan Tasik Cyberjaya.

Aku pun bawak kat tempat biasa jerk.. kat kawasan lapang... rata... kalau jatuh tak berapa sakit... kalau sakit haip... jangan bunyi2... kalau bunyi nanti ibu tak bawak lagi taman...

Haiqal dengan skateboard dia

Along yang makin melidi dah aku nengok

ShahFiq ngan skooter

Shahfiq nie dah mengamuk-ngamuk ngan aku laki binik sebab tak belikan dia skateboard... dalam kepala hotak aku ni tak nak beli sebab dia dah ada skooter... malas aku nak buang duit...

Tapi memang dia nak jugak mende alah tu.. alih2 aku janji kat dia "nanti ibu gaji.. ibu beli khen yek" hehehe sib baik dia ok jerk... 

Tengah bebas menerokai alam

Mr Cinta pun menyibuk sekali... hai ~~Yang~~ teringin ker...

Haiqal pun dah mula laju main menda alah tu..

 Bikin stunt sikit

3 Inspirasi Hidupku

Kecik aku ni nak cuba gak main skateboard


Buat aper bawak lari skateboard tu.. Ni buat punca kelahi jerk....

Aphal nie Haiqal...

Alolololo... cayang ibu tu... reti ker main

Apa da.... 

Puas main skateboard... main kejar-kejar pulak




Lepas dah jemu main kat kawasan lapang tu.. aku pun ajak Mr Cinta gie kat playground.. Biasa ler.. itu ler tempat yang derang tunggu2..



Abah tetap berjaga-jaga kat ShahFiq ... hehehehe... anak bongsu ler katakan...

 Dah penat ler tu... heheheheh bila dah tersadai cenggini... faham2 ler yek anak2.... 

Jom kita balik.....

Lenkali kita datang lagi... tak jauh pun khen umah kita ngan taman tu.... kalau buat hati ibu ngan abah berbunga ajer... tiap-tiap minggu pun takpe kita gie taman hek... anak-anakku sayang...




2 comments:

  1. riadah ni baik untuk kesihatannnn... bab anak2x memang seronok bermain laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab anak2 memang tak boleh kata ler... derang memang seronok habis...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...