KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 10 April 2012

Jom Study Memalam

Tiap-tiap malam aku memang mewajibkan anak-anak aku study. Tak kisah alasan apa.. setiap malam mesti study. Adakala derang study sendiri.. adakala study aku akan guide derang.

Semalam aku lepak ngan derang sambil derang study.. sempat snap gambar masing2. Tak de apa nak cerita sangat pun.. just layan gambar derang jer ler...



Nengok tu gigi Haiqal... lebar

Along.. tengah bina ayat...

Haiqal ngan spek mata

Macam-macam pose


Sebelum ni pun aku ada buat entri pasal study anak-anak aku ni... kat sini   . Macam-macam peel derang kalau pasal study. 

Tapi walau cam ne pun study tetap study... Sebab ilmu cahaya hidup kita ye anak-anak... jangan hanye fikir nak main ajer kerje...

2 comments:

  1. teringat pula kelas prep ms kat asrama dolu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya nak terapkan semangat PREP tu kat derang... heheheh

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...