KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 12 April 2012

Hari Muhibbah Pejabat Aku

Ari Selasa kelmarin opis aku buat Hari Muhibbah... hhmmm beramah mesra... Dari pagi sampai petang.. makan minum tanggung.. kekekek itu yang penting...

Hari Muhibbah & Ramah Mesra PBS

Pagi tu derang semua buat aerobik... lepas aerobik.. makan... lepas makan ada gotong royong.. sempena 5S.. lepas gotong royong.. makan..lepas makan... sambung gotong royong... pas tu makan lagi... heheheh lepas makan ada pengumuman cantik2... 

Tengah membega PA sistem

Semua tengah bersedia nak joget2.. gedik2

Mak Jemah ngan member

Makan minum semua cukup... perfect....

Lepas makan ni masing2 ada gotong royong... sempena 5S.  Sisih, susun, sapu, seragam dan sentiasa amal. Walaupun bergelandang ngan habuk.. sampah tapi seronok beb... 

Masing2 tak merungut.. ye lah bukan selalu pun buat bende alah ni... Sambil berkemas sambil seronok.. nama pun muhibbah.

Meeting dulu sebelum mulakan projek

Kita minum dulu..

Antara sampah yang ada. Banyak lagi sampah.. ni sikit jerk

Lepas semua dah kemas sampai lak time pengumuman apa yang patut diumumkan.. sebelum ni AJK kata ada pengumuman zon tercorot.. hehehehe tapi tak de diumumkan pun... 

Mungkin sebab first time buat Hari Muhibbah ni.. AJK tak sampai hati kot nak umumkan.. next time mesti ada zon tercorot...  

Ni bilik paling ceria

Workstation paling ceria

Zon Paling Ceria

Apa-apa pun tahniah pada pemenang. Lepas ni kalau buat ada zon paling corot... aku suggest bagi hadiah jugak... hadiah penyapu.. macam Khir Toyo bagi kat sapa ntah dulu.. hehehe.. 

Feather Duster

eh.. tak yah penyapu lah... bagi hadiah feather duster pun ok.. ceria ajer colour dia... Apapun seronok lah hari tu... lenkali buat lagi hek.... suke..suke...suke....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...