KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 1 March 2012

Hari Jadi Along ke 8

Hari jadi Along yang ke 8 hari Jumaat lepas bersamaan dengan 24hb Februari hari tu. Aku macam biasa sambut dengan beli kek kat dia.

Mula2 cari kek kat area umah mak aku tapi tak de yang sesuai untuk dia. Cantik banyak yang cantik tapi tak sesuai untuk bebudak cam Along tu. Alih2 aku gie Kelana Jaya. Dapat sebijik.

 No 8 yang reject sebab masa kat kertas tu aku tertulis 6. Owh tak sedar plak yg anak aku dah besar.


 Persiapan 

Bukan buat parti pun sebenarnya tapi mak aku beli belon ngan ntah hapa ke mende ntah yang tiup2 tu untuk cucu dia. So suasana jadi meriah sebab budak2 sibuk main ngan tiup belon.

Adik ipar aku. Aku pun tak tau kenapa dia jadi cenggini. huhuhu... apa sudah jadi

 
Macam biasa abah aku akan membacakan doa untuk kesejahteraan cucu dia. Kat pangku dia tu pun cucu dia gak.. anak abang aku.. 

Potong. Kali ni tak pasang lilin pun. 

Sekadar yang ada

Jom makan

Atuk ngan cucu-cucunya

Bihun goreng

Gula-gula

Nak interframe jugak....

Apapun kepada anak sulung aku... Muhamad Shah Daniel bin Muhamad Juraimi semoga Along menjadi anak yang baik... dengar kata ibu ngan abah... jangan suka buat ibu naik hantu tau...

Semoga Along mencapai segala hajat yang baik... cemerlang dalam pelajaran.. masa depan yang gemilang... Amin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...