KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 13 February 2012

Selamat Hari Jadi Shah Fiqrie Sayang..

Hari jumaat lepas hari jadi anak bongsu aku.. ShahFiq yang ke 4 tahun. hmmm dah besar dah anak kecik aku tu... dah 4 tahun. Rasa macam baru jerk aku beranakkan dia..

Aku belikan dia kek hari jadi. sajer jerk... suka-suka... dia pun syok nak potong kek.. tiup lilin bagai. hehehhe... sebelum potong tu atuk dia bacakan doa...

Kek kereta


Tiup lilin

Sebenarnye Shahfiq tiup lilin tengah atuk dia baca doa. heheh bukan apa... lilin tu dah semakin pendek n meleleh.. so keputusan terpaksa dibuat... " ko tiup ajelah dik" 


Shahfiq tengah tenung dia punye kek.. 

Suke bebenor keme hek.... selagi tak dibeli kek tu meratib ajer nak kek... nak kek... bebudak.. bukan nak makan sangat pun.. main jerk lebih. nak tiup lilin...kira main ler tu hek.


Potong. 

Tersengeh2 dia bila orang suruh dia potong kek. Suka ler tue.... Apapun sempena ulang tahun kelahiran ShahFiq aku sebagai ibu sentiasa doakan yang terbaik untuk anak kecik aku nie...

Semoga adik jadi anak yang soleh... dengar kata ibu.. abah... wan.. atuk... semua lar.. asalkan baik. Mencapai segala matlamat yang baik. Sentiasa berada dalam keredhaan Allah. 

Ibu sayang adik... sayang satu.. sayang dua... sayang tiga... sayang muah..muah...muah....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...