KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 17 February 2012

Sambutan Maulidur Rasul Sg Way

Sabtu ari tu masjid kat Sungai Way buat perarakan Maulidur Rasul. Abah aku orang kuat masjid. Maka dia pun suruh cucu2 dia menyertai perarakan pagi tu.

Baru berlepas

Budak2 bawak banner

Anak2 aku ada yang pakai baju maroon.. serangkai 3... tapi tak nampak sangat aku ambik dari dalam kereta. Kira happy betul derang.. nak-nak si Shahfiq dapat berjalan tanpa aku pegang tangan dia. Aku tak berarak pun... hehehe Mak Jemah berat...

 Makcik-makcik pun ader... mak aku pun ader... tapi tak nampak.. lambat tertinggal kat belakang.

Lepas siap berarak tu.. macam biasa ler.. derang makan bagai... lepas makan baru balik. Apapun happy jerk anak-anak aku semua.. sambil nak balik tu.. excited derang bercerita pasal perarakan tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...