KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 10 February 2012

Riadah Petang Kat Taman Aman

Sabtu baru ni aku lepak2 kat Taman Aman... Taman sebelah sekolah aku dulu... taman tu pun tempat aku lepak time hangat bercinta. hehheheh...

Ntah sejak bila aku terajin nak gie gym kat Taman Aman ni aku pun tak tau... satu lagi sebab tak ramai sangat orang kot... eh ye ke tak ramai... tapi aku syok jerk bila kat sana... Nak tak nak hubby kena teman aku... 

Bukan buaian hek... gym


Shahfiq ngan Fayyad tengah menggelek pinggang


Husna ngan Haiqal




wakakaka  itu aku... tudung pun kemek... dah nampak macam bibik-bibik lak..  Tengah guna treadmill.. eh ye ke itu treadmill.. tapi macam lari2 ler... ntah nak panggil apa aku pun tak tau.

Tapi aku rasa sepanjang main benda alah nie... tak berpeluh pun... hehehh.. lemak dah tepu kowt..  heheheh mana ler tau buatnye aku syok2 main bende alah nie... tetiba aku terkurus... hmmm... bagus jugak khen kalau cenggitu.


Anak buah aku... muka pun baru bangun tidow. Aku hangkut anak abang aku ikut sekali. 

Lepas dah puas aku guna alat gym tu.. aku pun bawak budak2 main kat playground. Ye lor.. dah ler bawak budak.. ajak pulak main mainan orang tua... mau boring depa semua...  jom anak-anak kita main hek... ibu dah puas main tadi...


Happy korang hek...


Anak-anak aku

Sibuk dak Along nak bergayut... Haiqal takut.. takut sangkut katanya... huhuhu... tapi aku rasa dia takut jatuh tue...

Ha.. dah gayut....

Dah ler.. dah petang ni... moh kita balik... lenkali kita datang lagik... ibu dah syok datang sini... maka selalu ler kita sampai sini nanti...

4 comments:

  1. kalau pergi taman begini dgn anak2x sejam pun tak rasa lama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu le pasal.. mak dia yang seronok lebih

      Delete
  2. seronoknya.. hihi.. :) siswi xde ank lg.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh memang seronok... bila siswi anak anak nanti mesti seronok jugak...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...