KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 20 January 2012

Limau oh! Limau

Heheheh... lama beno aku tak update blog... sampai ramai yang sound... lame tak update.. sebenarnya Mak Jemah memang malas... lagi satu penyebab paling utama adalah tak de idea yang nak di kongsi.

Okeylah.. kali ni aku update le blog yang dah nak bersawang ni... aku nak cite pasal limau... ngeheheh. mana taknye.. kat opis aku ni penuh ngan limau. 

Asal berjalan sikit bau limau... asal lalu jerk ader bau limau. Sampaikan bawah meja pun ada limau.. Bak kata orang... bukan aku yang kata tau...  kentut pun bau limau.

Macam-macam jenis limau yang aku dapat. Ada aku bagi orang... ada yang aku bawak balik. Shahfiq pun memang suka buah limau nie... so bila dah anak aku suka aku pun selalu ler pungut limau2 yang gred best2 besar2... bulat2... untuk dia makan.

 Ni limau yang biasa


 Ni manis.. besar... siap ada jongkong emas lagi


Jongkong emas dalam kotak limau


Nie aku siap sedia bawak beg nak tapow bawak balik...

Kepada yang sudi beri kami limau.. terima kasih banyak2. Semoga bisnes anda semua bertambah maju...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...