KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 2 December 2011

Ambik Udara Pagi

Minggu lepas saja nak bawak anak2 ambil angin pagi. Aku gie Taman Tasik Cyberjaya. Dekat ngan rumah aku tasik nie..

Pagi-pagi aku kejutkan Haiqal ngan ShahFiq. Along tak de.. ikut mak aku gie Melaka... berjalan sajer mamat sorang tu....

Parking Taman Tasik Cyberjaya


ShahFiq tunggu abah dia pakai kasut.

Sambil berlenggang berjalan aku nengok tasik tu penuh dengan orang..biasanye pagi-pagi jarang ada orang. Aman jerk kalau lepak pagi2.


Kereta bagai masuk kawasan tasik. Kalau selalu jangan harap keter lepas ke dalam. Grope-gropenya ada pertandingan memancing. Patutlar penuh...kaki pancing.


Banner Pertandingan Memancing

Alah... ramai pulak orang.... playground pun ramai sangat budak.... hubby aku kurang suka sikit kalau bersesak-sesak ngan orang... maka dia pun ajak blah... hhmm... dah agak dah.. ni mesti balik...

What.. balik... alahai.. sian anak aku kecewa tau... suka buat perangai cenggitu tau....


Jom balik.....

Sepanjang dalam kereta tu... biase ler aku khen saper tak kenal... tetiba plak keluar muncung.. sedepa... hehehe....

Gambaran wajah aku ketika itu

Tetiba hubby aku ikut jalan lain.... hehehe... ntah nak kemana pulak dia... agaknye dia nengok muka bini dia dah jadi cenggitu... dia pun gie jenjalan kat Taman Tasik Empangan Putrajaya...


Taman Tasik Empangan





Sampai jerk terus Haiqal ngan ShahFiq berkejar ke playground.


ShahFiq






Jom jenjalan

Bila dah siap main tu.. aku suruh Haiqal jogging. Dia yang beriya beno nak jogging. Jogging kejap dah letih... hehehh macam ibu dia gak... huhuhu

Lepas berjogging aku suruh dia mendaki bukit... ada dekat 5-6 kali jugak dia turun naik.. berpeluh2 Haiqal. ShahFiq pun join sekali.


Naik lagi... dan lagi....





 Sempat bergambar sebelum balik.


Lady Ija

2 comments:

  1. tasik cyberjaya tu selalu buat pertandingan memancing... anak2x kami suka main kat situ sebab permainannya banyak dan beso... bapak budak pun boleh joint sekali...

    ReplyDelete
  2. Kazman & Sue
    kami memang selalu riadah kat tasik cyberjaya tu. Dekat ngan rumah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...