KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 1 November 2011

Selamat Hari Jadi Abah

Hari ni 1.11.2011 bersamaan hari Selasa... hari jadi Abah aku..yang ke 63 tahun. Dikesempatan ini aku berdoa agar Abah dikurniakan kesihatan yang baik... panjang umur.. murah rezeki.. sentiasa bahagia disamping keluarga dan kehidupan harian... Memperoleh keberkatan dan keredhaanNYa..


Abah Tersayang

Dia dimata aku adalah hero... umpama seorang pahlawan yang gagah melindungi kepada yang memerlukan.. Dia umpama ketua yang meneraju sebuah negara... Dia adalah cahaya yang menyuluh aku ketika aku dalam kegelapan... 

Aku sentiasa mengenang jasa dan pengorbanan yang abah berikan... tanpa semua itu aku pasti, aku hidup dalam kemunduran....

Terima kasih segalanya... Aku Sayang Abah....





4 comments:

  1. ye betul tu... kami doakan agar umurnya berpanjangan dalam sihat wal'afiat hendaknya...aminnn....

    ReplyDelete
  2. Kazman & Sue

    Amin... Terima kasih sebab turut mendoakan kesejahteraan abah saya

    ReplyDelete
  3. amin... moga abah Lady Ija ni sehat selalu...
    bahgia dunia n akhirat, aminnn

    ReplyDelete
  4. Semut Senyum

    Amin...Terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...