KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 17 November 2011

Konvokesyen Haiqal

Semalam aku cuti. Tak kerja... heheheh sebabnya nak nengok Haiqal. Ada konvokesyen... ngehehe... tu tadika aku dah cuti beriya.. bagai... kalau grad universiti mau aku cuti seminggu dua...


Majlis Tabikarama dan Konvokesyen

Dia pergi naik bas. Gie ramai-ramai ngan kawan2. Aku ngan hubby gie sendiri naik keter. Melilau jugak cari Dewan serbaguna Bandar Baru Salak Tinggi.

Sampai sana aku nengok Haiqal dok terkejar2 keluar masuk dewan. Ish... naper tak kumpul setempat budak2 nie...



3 orang ni yang aku tangkap sebab melilau luar dewan

Masa nak serah sijil semua.. budak2 disuruh pakai jubah. Cantik.. warna purple/emas.

Sengih

Masa budak2 nie berkumpul  nyanyi lagu negaraku.. hebat sangat aku rasa... memecah keheningan. Suara budak2 jerk berkumandang.. sweet sangat. Aku tak sempat nak snap.. karang orang kata aku tak hormat lagu negaraku lak.
 

Dah bersiap sedia nak amik sijil


Senyum..... tak perlu kata apa-apa


Alahai tak jelas ler gambar nie... tapi semua yang pakai jubah tu sihat2 khen...Sihat dan berjaya...




Kasih bapa sepanjang masa

Lepas dah selesai konvo tu.. derang kena pulangkan balik jubah tu... Abah dia ler yang nolong gantungkan balik baju tu... nak suh ibu... ngeheheh ibu sibuk nak tangkap gambar...

Selesai semua dalam pukul 12.30 tengahari... Alhamdulillah selesai satu perkara.









8 comments:

  1. Tahniah kami ucapkan atas konvokesyen haiqal... semoga menjadi anak yang cemerlang di dunia dan Akhirat... aminnn

    ReplyDelete
  2. Kazman & Sue

    Terima kasih kerana turut mendoakan kejayaan anak saya. Amin

    ReplyDelete
  3. cuhmeynya haiqal..anak sulung erk..

    ReplyDelete
  4. Tahniah haiqal. Nanti jemput datang ke blog saya ye.

    ReplyDelete
  5. hai salam kenal,

    mmg skrang tgh musim konvo n konsert kan...tahniah haiqal....semoga menjadi kebanggaan ibu bapa yeak.....

    suke tgk aksi budak2 ni kan...comel2 jek....excited dieorg dpt pakai baju jubah tu....lepas haiqal berjubah lepas U plak yeak...amin

    ReplyDelete
  6. Ibu Lala

    Terima kasih sudi jengok blog saya...InsyaAllah... nnti saya berkunjung ke sana...

    ReplyDelete
  7. lieyalatif

    Hai.. salam kenal...
    Amin...
    Terima kasih sebab turut mendoakan kejayaan Haiqal

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...