KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 5 October 2011

Sesi Rewang Steamboat Gempak

Tadi kat opis aku ni ha buat sesi rewang... derang nak makan steamboat. Semua tu terjadi macam yang aku katakan dulu lepas derang nengok akunye entry pasal steamboat.

Sempat posing ha....

Noks.. Emy.....

Anak dara memotong fish kek. 


Ketua Rewang


Bizinye masing-masing... sekarang pukul berapa hek... naper tinggalkan meja waktu opis nie...


 Wah ekspetnye potong tembikai... zup..zap..zup..zap.. dah siap.. kalau aku terhegeh-hegeh nak motong kulit bagai...


Ade pulak kumbang datang menyelit... 


Cendawan


Dah susun dalam try... aku pun tak tau tray saper dorang bantai... apapun lepas pakai nnti basuh balik tau tray tu.. kalau tak nanti kene maki.


Eh...eh... sempat mamam lengkong.. 

Oklah.. nanti sambung cerita nie lepas makan nnti. Babai....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...