KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 28 September 2011

Ulang Tahun 31

Hari ni 28 September 2011 cukup umur aku 31 tahun... Selama 31 tahun aku menjalani kehidupan sebagai hamba Allah dimuka bumi pelbagai suka duka yang telah aku tempuhi.... Segala pengalaman yang aku tempuhi akan aku jadikan azimat untuk meneruskan hidup yang lebih sempurna.

Terima kasih kepada rakan-rakan, saudara mara yang meng"wish" kat aku. Ingat jugak korang kat aku. Itu membuatkan hati aku berbunga mekar dan sayang kat korang semua... muahhshhh... satu kiss terbaeekkk dari aku..

Apa target aku tahun ni.... hmmm mencapai target yang tak tercapai tahun lepas... ok tak cenggitu?? Apapun aku bahagia disamping keluarga tercinta... hubby yang menyayangi aku... anak-anak yang semakin bijak dan mahir dalam kehidupan... ibubapa yang tak pernah kurang mencurahkan kasih sayang kat aku... adik-beradik yang masih menghargai diri aku...rakan-rakan yang sudi berkawan dan menerima kehadiran aku seadanya.


Ini aku... 

Hanya orang lain yang dapat menilai siapa diri aku kerana aku sendiri tak dapat menilai siapa aku.. 

Apa yang aku angan-angankan...nak hadiah aper... terutama dari hubby aku.... aku tak mintak lebih pun.. sebab aku ni bukan jenis yang reti meminta-minta nie... cukupkan aku dicurahkan dengan kasih-sayang yang suci... ketika aku memerlukan dia.. dia ada disamping aku... kalau aku sakit.. dia ada jugak menolong aku...

Dikala aku tua nanti (kalau panjang umur... kebanyakkan korang doa aku panjang umur khenn..khen..khennn...) ada peneman aku yang setia disisi aku... dan yang pasti suatu hari nanti dikala aku ingin menunaikan rukun islam ke 4... aku masih ada suami sekali gus muhrim untuk memandu aku di Tanah Suci (InsyaAllah).

Apapun korang doakan yang terbaik untuk aku... Aku sayang korang semua....








2 comments:

  1. hepi birthday u..semoga semua nye lagi bertambah2...succes

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...