KAWAN-KAWAN SAYA

Sunday, 4 September 2011

Tercipta Akhirnya

Hari Sabtu sebelum raya baru ni aku dah cuba buat sendiri cheese tart tanpa guru... heheh kali ni buat ngan adik ipar aku. Macam-macam pesen ada masa buat tart nie.. aku sampaikan meniarap semata-mata nak menggentel shell tart.

Aku berjaga sampai dekat pukul 2 pagi.. sampai hilang rasa mengantuk..



Posing bila tart dah jadik


Cream Cheese..


Kita Bakor...


Tart yang berterabur.. masa tengah  panas.. baru keluar oven


ye..yeh dah jadik...

Boring masa aku buat nie... kalau tak iya-iya tak hingin aku nak buat... tapi atas permintaan adik ipar aku.. maka aku gigihkan diri buat tart nie... dapat le cucu-cucu mak bapak aku menelan cheese tart nie.. jangan ditanye aku free tak.. nak ajak aku buat lagi tart nie.. malas Mak Jemah nak...huhuu..




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...