KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 26 September 2011

Makan Steamboat Buatan Sendiri

Semenjak dua menjak ni aku dengar ramai yang nak makan steamboat.. ada yang nak pergi johny lah... flaming lah... maka hari Sabtu ngan Ahad baru ni aku buat steamboat kat rumah. 

Berbaloi aku buat steamboat nie... penat pun tidak.. kenyang ajer makannye.. anak-anak ngan hubby pun laju ajer makan...

Multi cooker.. 


Bahan-bahan mentah




Sos steamboat. Aku cuba buat ala-ala Johnny.. ada rasa.. cuma aku tambah pecal mak mertua aku... jadilah kuah steamboat ala Juraimi... ngeheheh siapa juraimi... laki Mak jemah ler....


 Macam-macam ada....


Anak-anak aku pun laju ajer makan

Wah... mahirnye pakai chopstik...




Tak de apa cerita sangat pun.. sajer nak buat entry... oklah.. babai

2 comments:

  1. wah best nye mak jemah....terliur sy...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Anggerik Mini

    terliur nnti datang ler umah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...