KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 22 September 2011

Makan-makan Kat Opis

Sejak lepas2 raya nie... kat opis aku rajin buat makan-makan. Hmmm seronok.. aku memang suka benda-benda yang menyeronokkan nie...  Sama cam opis lama aku dulu.. pagi2 ada makan2...kalau pergi pantry jerk.. mesti ada air... ada jerk yang bawak makan... so masing-masing cekop sikit sorang.. baru muafakat... dalam opis nie... 


Ni mula-mula jamuan pot-luck diadakan

Lepas jamuan pot-luck ari tu masing-masing dah meraban-raban bawak makanan... hmm.. Mak Jemah sokong.. itu namanye semangat bersatu padu.. bersatu padu ni bukan bab kerje jerk tau.. makan pun bley jugak... ngeheheh


Muka-muka yang tak terkecuali memenuhkan perut 


Ni namanye laluan tikus... sebab makanan tak berapa banyak.. maka terpaksa buat tempat tersorok sikit... Ni jamuan 1 kepala 1 juadah... heheheh... sapa nak join kene bawak kuih.. hatta kuih karipap tepi jalan pun boleh...ngeheheh.


Jom Makan..uitt... kak Faridah... tengah mamah karipap . Tak menyempat cari kusi ke kak.. hehehhe


Yang Baju putih tu..orang kuat majlis...

Apapun aku rasa sejak masing-masing rajin bawak pot-luck tu... hubungan antara kami makin rapat... pada aku kawan-kawan kat opis aku letakkan ranking teratas selepas family tercinta sebab kat opis lah banyak masa aku disitu. Bila ada happy2 cenggini.. aku pun menyibuk sekali... 

Apa yang aku harap.. kemesraan yang wujud depan mata aku berlandaskan keikhlasan... Kerana bila kita ikhlas... dengan sesiapapun  kita boleh berkawan... 



Nota Kaki : Kredit kat Pn. Normanida sebab pinjamkan gambar.

3 comments:

  1. mak jemah nanti update lagi gambor potluck...tak cukup tu

    ReplyDelete
  2. Qistina :

    Mak Jemah tak de gambo nye nak... khen aku lari dari Qaunter sampai terlupa amik gambar... ihsan korang ler yg uploadkan gambo..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...