KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 27 September 2011

Jamuan Raya dan Perpisahan SPS

Semalam bahagian SPS  buat jamuan raya a.k.a perpisahan. Mula-mula aku ingat tak sempat join.. ye lah khen.. aku tengahari jadi superwoman... amik anak-anak sekolah...hantar sekolah agama... tapi  sekarang nie sekolah agama anak-anak aku cuti sebab budak darjah 6 ada pekse ugama..

Lepas aku amik jer Along ngan Haiqal.. hantar kat rumah..terus aku kejar balik opis... ngeheheh nak join makan jamuan... Sempat jugak aku sampai sebelum jamuan diadakan.

 Mesra


 Menunggu dengan sabar...


Ucapan dan pemberian hadiah kepada yang nak berpindah




Pilih..pilih...

Kepada yang berpindah pejabat... semoga sukses kat tempat baru. Apapun semoga jamuan cam ni boleh rapatkan lagi silaturahim antara kita... jangan ada dengki antara satu sama lain..




Nota Kaki: Kredit kat Emy sebab bagi aku pinjam gambar...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...