KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 16 August 2011

Semangat Nak Kibar Jalur Gemilang

Mana-mana dah banyak Jalur Gemilang berkibar... seronoknye aku nengok. Bersemangat nak kibarkan bendera tu. Aku memang dah berazam.. kalau aku pindah umah jerk aku nak join kempen kibar Jalur Gemilang ni... Akukan warganegara Malaysia.


Aku rasa terpanggil untuk kibarkan Jalur Gemilang ni... hmmm bukan apa... semangat... Aku ni memang suka bab-bab gini... aku antara rakyat Malaysia yang mendaulatkan negara... chewah....

Nie bendera yang aku sediakan... aku bercadang nak taruk kat beranda.






Alamak pudar pulak

Esok Nuzul Quran... Negeri Selangor cuti.. maka hubby aku pun cuti.. nanti aku meow..meow.. sikit kat dia suruh dia taruk bendera ni kat tempat yang aku cadangkan.. Mesti gah dan terserlah umah aku... 

 
Berkibarnya bendera Malaysia di SHAH VILLA.. ngeheheh... Shah Villa lagi.... tu  nama rumah aku.. sempena nama putera2 kesayangan aku...best..best.... 


Apa lagi warganegara Malaysia tercinta... jom kita kibarkan Jalur Gemilang..






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...