KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 11 August 2011

Cari Ubat Bisul

Baru kejap tadi aku gie klinik kat sebelah opis aku ni. Kaki aku bisul.. bisul tak de mata punye.. lama dah aku ngidap. Ingatkan sekejap jer rupanye berpanjangan lak... kalau nak duduk bersila kadang-kadang sakit tertindih.. kadang-kadang tak sakit pun.

Tak yah ler aku nak tunjuk gambar bisul kat kaki aku tu.. karang korang semua tak lalu nak makan pulak dak...

Nombor giliran

Masa aku jumpa doktor kat situ... dia nengok bisul kat kaki aku.. katanya dia bagi dulu ubat antibiotik ngan ubat surut bengkak.. kalau tak baik jugak.. datang balik klinik.. dia nak toreh itu bisul.. kasi keluar apa mende yang kat dalam tu.. cuci... huhuhu harap-harap baik ler lepas aku makan ubat.

Aku ni jenis penakut... nak-nak sakit.. tak kuat tahan sakit pun... cuba bayangkan kalau aku sakit perut pun boleh tersadai pitam aku... ni kan pulak sakit kene toreh... memang ler derang pakai bius.. tapi bila bius dah abis... huhuhu tak dapat mak Jemah bayangkan nak...


 Masing-masing menunggu dengan sabar


Ubat-ubat yang aku dapat

Kalau ubat-ubat ni berkesan untuk menyembuhkan bisul aku tu.. tak yah ler aku nak gie balik klinik pas tu doktor toreh kaki aku... takut wo.... kalau dia toreh mesti sementara nak pulih tu aku jalan terhencut-hencutkan.. menakutkan bayangan aku tu... apa-apa pun korang semua doakan ler kaki aku ni baik... babai...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...