KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 8 August 2011

Empayar Hj.Khalil Berbuka Puasa

Sabtu ngan Ahad ari tu aku berbuka poser kat Sg Way. Meriah lak rasanye... teringat makan masa zaman dulu-dulu kat kampung aku. Masa arwah atuk aku ada lagi. Al-Fatihah untuk atuk aku.. Hjh. Rahmah.. 

Aku masak lauk masak lemak ayam... goreng sayur... ikan masin... sambal tempoyak cicah ngan timun... yum!yum!yum!! sedapnye... makan lak ramai-ramai... seronok... rugi satu family tak de masa tu.. family adik aku... derang balik kampung...
 
Makan bersila.. tu yang buat aku teringat zaman dulu2.. nak makan kat meja tak cukup tempat

Abah aku tengah mengaut lauk.. baju merah tu adik aku... masih single.. tengah study.. course undang2.. bakal peguam... (InsyaAllah)

 
Anak-anak aku.. ngan abang aku

Abah aku ngan adik aku..

 
sambal tempoyak

Shahfiq pun sibuk jugak nak join orang berbuka. Si Shahfiq ni kalau aku larang dia makan sekali... nanti dia mengamuk... tak kenyang makan aku dibuatnye...




Kakak ipar ngan adik ipar aku

Aik... kenapa miker-miker ni makan kat sini... kene kuarantin sebab tak poser ker... ngeheheh.. tempat tak cukup jugak sebenarnye... tu yang makan kat meja. Eh.. korang... sedap tak aku masak


 Haiqal berjemaah ngan adik aku


Lepas makan... kita sembahyang pulak hek... masing-masing tersadai sebab kekenyangan...


Alhamdulillah.. dengan keizinannya segalanya berjalan lancar... lain kali ader rezeki kita berbuka lagi hek...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...