KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, 6 July 2011

Sarapan pagi Kat Menara Usahawan

Semalam aku tetiba teringin nak makan makanan western kat Menara Usahawan. Maka aku pun ajak ler Noks Ila.. alih-alih dia dah sarapan... huhuhu hancur harapan aku nak makan western kak ila...  tak pe lah.. mak pasrah noks.... ngeheheh

Eh Kak Ila... moh ler kita makan esoknye... heheh maka berjanji ler aku ngan kak Ila ngan member aku kat sana.. Zue... hari nie termeterai ler janji... maka dapatlah aku makan western yang pada aku memang best punyo.... sedap...lazat....

Heheh ni kalau mati orang kata tak kempunan ler aku.. sebab dah telan dah western food nie...



Sedap noks.. sandwich tu ader cheese... western ler sangat.. ngehehehe.. memang aku gelar western jerk... maka tau ler member2 aku tu  apa yg aku makan....tak main ler nasi lemak nie... ngehehehe



Kak Azilah... lama betul kita nyembang sesama hek Kak...rindu betulaku kat ko... kalau orang yang kenal aku ngan dia masa kat LPKP dulu mesti tak sangka kita akan terpisah hek kak...



Kak Ila ngan Zue







Teh Ais untuk aku



Haiqal pun ader jugak.. sebab dia demam.. aku nak bawak dia kat klinik presint 3..

Apapun terima kasih hek Kak Ila ngan Zue sebab teman aku makan kat Menara Usahawan tu.. terubat rindu aku kat opis lama aku tue.... Kak Ila.. teringan zaman kita mengandung together-gether ari tu hek.... tetiap hari makan western nie....  tak bley blah lol...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...