KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 4 July 2011

My Dear Puchong Offer

Ari Jumaat ari tue aku gie my dear.. belakang umah aku jerk kilang dia... buat sale dari 30 Jun sampai 10 Julai. Barang dia ada orang kata murah.. ada orang kata biase-biase ajer... Aku gie sana pun sajer temankan member gie membeli belah...  So sambil-sambil tu aku boleh buat entry yang aku tujukan khas untuk adik ipar aku.. wanie



Sale dia dari 30 June sampei 10 Julai 2011



Makcik nie tengah membeli dan belah



Stroller pun murah jugak... kalau taraf-taraf aku stroller cenggini dah kira bagus ler... ngeheheh....


owh.. aku dari anak sulung sampai yang kecik memang tak suka pakai stroller..  menyusahkan ajer aku rasa , bukan aper.. nak-nak kalau tengah orang ramai. memang menyusahkan pakai stroller nie... biar teman hangkut ajer anak teman.. nak bergerak pun senang....



Shubatul tengah asyik pilih tilam untuk anak bujang




Stroller yang canggih2 kat dalam... kat luar panas











Steamer... wanie beli nak noks.... untuk baby miker... tak payah nak rebuih-rebuih...




Pilih jangan tak pilih






Kat saper-saper yang minat gie ler.. last 10 Julai 2011





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...