KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 11 July 2011

Jalan-Jalan Zoo Negara

Pagi-pagi semalam aku dok memikior nak jenjalan ngan family... celik2 mata, alahai jam baru pukul 6 pagi... bila dah pukul 7.30 pagi jerk jam aku pun mengiau ler kat hubby.. 

meow...meow...meow...  kita jenjalan kat zoo nak ~yang~... nak tak... huhuhu.. naper diam... macam tak nak jerk... cakap ler nak ke tak nak...  tak nak le tu... diam jerk... aku pun terus baring tarik bantal tanda merajuk.. ngeheheh

 Meow

Tiba-tiba ada bunyi meow... lak.... yeah... akhirnye meow...meow aku berjaya.... kol 9-10 gitu berangkat ler rombongan Mak Jemah ke Zoo Negara. Wah mak suka..mak suka.... meow.


Welcome to the Zoo


Macam biasa kene posing


Tengah nak pakai kertas tangan


Shahfiq yang tak boleh berenggang ngan botol hikmat dia


Orang Utan





Kura-kura


Along ngan kuda kerdil.. Mula-mula aku ingat keldai rupanye bukan hek... 


Sesi menghabiskan duit


Ha.. pilih anak-anak.. pilih


 

Masa ni ada pertunjukan haiwan.. tapi mendung berarak lalu... tak lama aku nengok animal show tue... kalau ikut nak nengok ajer.. tapi kalau hujan kang.. binatang lain tak dapat nak nengok plak... 

Zirafah


Khusyuk nengok zirafah


Jalan lagi..lenguk mak noks




Gajah


Penat... jom rehat


Hari Harimau


hmmm... 


muka 4 hero daku

Apapun memang penat aku mengelilingi zoo tu... nak naik tren bukan cam dulu.. beratur naik.. sekarang kene bayar lol... pas tu dengah pemandu bas tu membebel..ngeheheh... alih-alaih aku pun jalan kaki ajer lor... 

Best..best..best... terima kasih my cinta hati sebab bawak kita semua jenjalan zoo. Lenkali ~kwn~ pikior tempat lain lak hek... 

muah.. Sayang You Always...



4 comments:

  1. nak kuda kerdil tu..comell laa..huhu..nk pegi sane juge..wuu~ T__T

    ReplyDelete
  2. besttttt ! seronok kan jenjalan :D

    ReplyDelete
  3. Shalina Samsudin

    Memang Seronot

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...