KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 5 July 2011

Demam Berjemaah

Sekarang anak-anak aku tengah demam. Bukan calang-calang demam kali nie.. demam 3 sekali gus... huhuhu


Mula-mula Haiqal demam... 2 hari pas tu Along pulak demam... Shahfiq ikut pulak lepas tue... Masing-masing tak lalu nak makan.. muntah bagai.... nak-nak kalau nengok Haiqal tak nak makan... risau jugak.. ye lah selama ni Haiqal tu kuat makan...







Ubat-ubat yang anak-anak aku telan


Kalau cerita pasal bagi ubat nie... kadang-kadang buat aku marah... meradang.. naik hantu bagai.... bila bagi jek ubat... ada yang keluarkan balik ubat yang ader kat mulut...


bila aku dah tuang ubat kat sudu.. ada yang kata nak muntah dulu lah... nak berak dulu lah.. sebab nak mengelat dari makan ubat.... grrrr.... macamana ibu korang ni tak naik hantu...


Demam tak demam.... kalau buat aku meradang memang aku menjerit... ngeheheh....



Koolfever... kalau dulu orang tua-tua pakai kain basah letak kat dahi... sekarang tampal ajer...



Haiqal

Mata pun kuyu ajer... nak bukak tak larat



Lepas makan ubat terus tidow.

Anak aku ni memang menghisap lagi botol susu. Selalunya rebina ngan milo ler... kalau tak buat pakai botol.. derang tak minum air sangat... nak-nak kalau demam... lagi kene minum air banyak



Along



Pun pakai botol lagi walaupun dah darjah 1



ShahFiq. Meng"udang" jerk sebab sejuk



Botol dia paling beso...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...