KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, 20 June 2011

Selamat Hari Bapa

Selamat Hari Bapa buat Abah aku, Pak Mertua aku... Hubby aku... Abang aku... adik aku... Abang Ipar aku... Biras aku dan kepada yang bergelar bapa.




Buat Abah tersayang...

Terima kasih kerana pengorbanan yang kau berikan sehingga aku mampu mengecapi nikmat dunia hasil dari usaha dan penat lelahmu. Aku tahu aku tidak mampu untuk membalas segalanya tetapi aku cuba mempertahankan nama dan martabatmu walaupun aku mungkin berhadapan dengan maut untuk tujuan itu...

Sesungguhnya tiada seorang pun yang mampu melakukan apa yang kau lakukan untuk kami adik beradik. Dan tiada siapa yang mampu menggantikan tempatmu dihatiku...



Selamat Hari Bapa kepada Abah tersayang
TUAN HAJI KHALIL BIN HAJI LONG

Semoga kehidupanmu diiringi keriangan disamping limpahan rahmatNYA. Amin


2 comments:

  1. smngt abis adik kat depan tuh.. sampi main karekter x nampakk hahahah happy fathers day

    ReplyDelete
  2. Kak Lamp

    Anak buah saya tu...
    tu lah orang fokus kat atuk dia... nengok2 kepala dia yang keluar

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...