KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 28 June 2011

Selamat Datang.... Baby Muhammad Omar Johari

Amboi nama.... klasik gitu.... Jiran sebelah umah mak aku baru dapat baby boy... Tahniah Sis Salma.

Aku sempat jengok. hari Khamis ari tue.. lepas jemput Shahfiq. Berat baby 3.1 kilo. Macam berat anak aku, Along dulu. Tak lama pun aku dpat jengok.. sebab dah nak Maghrib khen....



Alolololo... gebunye..... macam nak gigit pipi dia



Wahai baby... kenapa masa antie datang kamu asyik tidow ajer....



Nie pulak anak aku.... naper sayang ibu pandang "atuk cik sal" cenggitu....


Sebenarnye anak aku ni jeles nengok baby tu... nengok dia pandang pun macam tak suka jerk..... mungkin risau kot... selama ni orang tu dok layan dia....


Ala dik... jangan risau ler sayang... ibu tak akan ambik baby tu... adik khen baby ibu.... kui!kui!kui!.... semoga aku tak beranak kecik lagi.. ngehehehe...


Kepada baby Muhamad Omar Johari (ampun hek kalau salah eja nama) semoga jadi anak yang soleh... hormat dan kasih kepada ibubapa, sentiasa hidup dalam keberkatanNYA... dipermudahkan segala urusan yang baik... Amin .





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...