KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 10 June 2011

Mau Makan Pun........

Petang semalam aku dok cari makan kat area umah aku... dah set awal-awal lagi kat opis... balik malas nak masak.. lagi pun hubby aku bukan ader kat umah pun... aku set kat kepala hotak aku nie nak makan nasik kukus...


Sampai jerk depan gerai jual nasik kukus tue... mangai..... ramainye orang.. sebelum nie memang ramai tapi  tak ler ramai sangat macam semalam tue... waduh... tapi dah janji ngan anak sulung aku... nak beri nasi kukus tu.. sebab dia jerk yang suka n laju bila makan nasi kukus. Maka aku pun tunggu ler Q .


Ramai sesangat... tokey nasik kukus. 


Yang buat ramai menunggu nie sebab ayam derang nie... garing... masak sampai dalam. Sesedap rasa...


Tokey tengah goreng ayam... menggelegak minyak tu.

Sedap.. memang sedap ler nasi dia.. cukup rasa n kene ngan tekak aku ler.... kalau korang nak rasa gie ler area umah aku kat Putra Perdana.. tepi jalan 6.... lazat....


8 comments:

  1. Salam...ayam derang? Sedap ker? Ish3..kena pergi ni..nak mintak resepi..huhu

    http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/bangga-tiada-dara-part-2.html

    ReplyDelete
  2. Memang sedap pun... tapi kalau lambat kena tunggu... Perut pula lapar... Cari yang lain dulu lah jwbnya....

    ReplyDelete
  3. WuMing

    Pernah rasa ker nasi kukus tu...

    ReplyDelete
  4. tak pernah makan,haha.

    duk ganu, jauh :P

    ReplyDelete
  5. dah lame xmakan nasi kukus..huhu

    ReplyDelete
  6. Bestnye...tempat kami susah la nak dapat nasik kukus... outlet nasik kandar byk la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...