KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 21 June 2011

Majlis Cukur Jambul

Ahad baru nie aku dapat jemputan dari jiran depan rumah... ader majlis cukur jambul anak dia. Aku sebenarnya dalam proses nak mengenal jiran tetangga. Masa duduk rumah flat sebelum ni... tak kenal sapa jiran.. sapa sedara pun. Berlainan bila duduk rumah sekarang ni... semangat kejiranan tu ada...


Jemputan...  sambil nengok jemputan aku nengok interior umah dia.. huhuhu santeekk....


Baby pompuan... Danisha Sofea





Baby tua... Shahfiq ngan hubby... si Shahfiq ni keje dia nak berdukung ajer... dia tak sedar tu.. yang dia dah besar sebenarnya


 Minuman.. ada sirap... ada cendol.. air tea...


Anak-anak aku tengah ralik nengok ikan koi tuan rumah






Tuan rumah yang pakai tudung kuning tu.. Kak Eddie Maria.. heheh dia perasan pulak aku amik gambar kat rumah dia... huhuhu rumah dia cantik.. lagi buat aku minat nak ambik gambar umah dia.. wakakaka... tak senonoh kau fadliza... orang ajak makan, ko pi survey rumah dia plak...


Jom kita kerumun baby


Kak Eddie


Juadah... ader laksa Johor, nasi impit... nasi dagang.. kek...




Apapun terima kasih kepada Pn Eddie Maria (aku pun tak tau nak eja nama dia.. aku tau nama dia penuh dia pun dari anak dia yang merupakan kawan anak aku..huhuhu) dan suami sebab sudi jemput saya sekeluarga hadir majlis bercukur. Semoga baby panjang umur, murah rezeki... dimudahkan semua perkara yang baik... amin


2 comments:

  1. hidup berjiran memang kena ramah-tamah..kalau nak menyombong alamatnya pindah dalam hutan..huhu!

    ReplyDelete
  2. makdara TERdiva

    ha'ah khen... tapi ai tak sombong.. heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...