KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, 30 June 2011

Karnival Perpaduan Daerah Sepang 2011

Kat area umah aku baru ni jadi Tuan Rumah Karnival Perpaduan daerah Sepang. Pagi-pagi buta aku dah keluar umah sebab anak aku join pertandingan mewarna. Kene bagi semangat... anak nak masuk pertandingan.. kalah ke menang ker..lain ceriter..


Haiqal yang bersemangat nak mewarna




Berkumpul ramai-ramai


Hubby ngan jiran


Upin dan Ipin

Anak-anak aku terkinja-kinja nak beli air upin ipin nie... 2 botol 5 hengget free air mineral


Acara kayuhan basikal


Tu dia... perisai polis pun ader




ShahFiq ngan air Upin Ipin


Beli makan.. isi perut


Sementara Haiqal mewarna.. kami anak beranak tunggu dia kat kusi batu.. makin lama makin panas... ketiak pun dah berpeluh... bau pun dah tak semenggah... lamanye nak selesai korang mewarna.


Wah nengok perut si Haiqal tu.... sihatnye dia....


Kuda pun ader


Along... anak aku ni takut2 lak... anak lelaki tak boleh takut... takut kene tendang dek kuda tu kot..


Polis


Macam-macam acara yang ada.. tapi agak kurang sambutan


ShahFiq dengan botol dia.. memang budak ni tak boleh tinggalkan trompet dia...

Lepas Haiqal siap bertanding.. matahari dah mencanak kat kepala... so aku pun balik....

2 comments:

  1. kita pun dok area sepang jugak.
    Masa nie buat kat dewan BBST ye?

    ReplyDelete
  2. Encik Suami

    Karnival nie area Putra perdana Puchong

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...