KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, 3 June 2011

Jalan-Jalan Naik LRT

Baru-baru nie aku ajak anak-anak jenjalan.. tapi tak tau kemana nak tuju... sebab aku je bawak derang bertiga jenjalan.. mula-mula ingat nak gie Zoo ke... taman burung ker... tapi takut tak bley handle sesorang aku pun buat keputusan naik LRT jerk... lagipun derang tak pernah naik LRT.. huhuhu sian anak-anak aku tak pernah naik LRT.. ye lah kalau naik pun ngan sape ye dak....nak buat aper... baik naik kereta.... senang...


Pas tu aku amik tiket... aku beli tiket satu stesen jerk...Dari Taman Paramount PJ ke Asia Jaya.. 70 sen jerk.. pas tu aku bawak derang sampai Stesen LRT Setiawangsa... then patah balik...Turun Asia Jaya...beli tiket balik Taman Paramount...


 Nie kat Stesen Taman Paramount

Sampai jerk kat stesen aku suruh derang posing... agak2nye derang ni pun dah muak asal kemana pergi aku suruh bergambar


 Tengah tunggu LRT


Ke mana pun tetap bawak botol... Budak ni kalau tinggal botol dia.. susah aku... sepanjang jalan asyik mintak botol...





Dalam LRT.  Masa nie tak ramai sangat orang... ye lah time opis khen...


ha... dapat pun gambar 3 beradik dalam LRT. Nie dapat sebab tempat duduk depan tu kosong... kalau tak tak merasa kot...ye lah.. takkan tengah ramai orang aku nak terkinja-kinja ambik gambar derang... isshh... buat malu teman ajer...


Tengah menjengah pemandangan kat luar




3 Hero Kesayanganku


Stesen Setiawangsa


Tengah tunggu LRT... sebelum ni ada LRT lalu.. tapi penuh... tunggu yang lain.. lagi pun LRT kekerapan dia 2-3 minit sekali.. tak macam ERL. Kalau naik ramai2 faham-faham ajer lar perangai anak-anak bujang aku tu... bukan boleh nengok orang ramai.. nanti buat perangi... tak moh dengar kata


Sambil Menunggu

Sampai jerk kat Taman Paramount dalam pukul 3 petang.. boleh tahan gak lama aku duduk dalam LRT tue... nengok pemandangan dari PJ ke KL.. bayar 70 sen ajer... huwahahah.... 



4 comments:

  1. bawak btol susu g naik LRT tuh nak tropong ape tuh... bulan ke.. hehehee
    comel je
    ur kids is super cute
    :)
    anat fllow mellow kamu ek :)

    ReplyDelete
  2. alaaa somel nye .. kembo ke anak2 tuhhh..same jerk muke sume

    ReplyDelete
  3. Kak Lamp

    Tak kembo pun... setahun satu... memang ramai kata kembo derang tue... sama sebab acuan sama kot.ngeheheh... yang beso sikit baju biru tu adik...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...