KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, 28 June 2011

Along Jatuh Tangga

Hari Khamis baru nie aku dapat call dari sekolah anak aku. Cikgu dia kata dia jatuh tangga. Ha.... jatuh tangga... Kepala hotak aku dah mula bingung.... cikgu dia kata banyak darah keluar... ha... darah....

Aku pun capai wallet.. capai kunci terus tinggal opis... terus gie klinik yang cikgu Along bawak. Bila sampai sana lega lak rasa bila nengok si Along tak de apa-apa. Tak macam yang aku bayangkan.



Doktor tengah periksa hidung


Cikgu Along cerita masa jatuh tu darah banyak keluar kat hidung. Derang dah tuam ngan air batu. Dia tersandung tangga. Kalau kawasan hidung berdarah tu mungkin sebab terhantuk.. tulang hidung khen lembut.







Doktor tengah cuci darah yang ada kat hidung

Bila dah selesai urusan kat klinik aku gie sekolah nak ambik beg.. bawak dia balik. Sambil tu sempat aku nengok tangga mana dia tersandung tue...



Hmmm... patut ler anak aku tersandung.. keadaan tangga pun cenggini. Cikgu dia ada kata sebelum ni dah panggil maintenance.. tapi belum datang repair... ha.. khen dah.... bila dah berdarah-cedera bagai baru nanti terhegeh2 nak repair...



Muncung dia yang terhantuk


Lepas keluar sekolah je aku pun ambik Haiqal pas tu gie Sungai Way ambik ShahFiq. Alang-alang aku cuti terus amik si ShahFiq bawak balik Puchong....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...